bröllop

Min bror är nu en gift man.. Och fint var det, god mat, schysst live band. Otroligt bra stämning och jag hade verkligen super kul! Tack för det Henrik & Cicci Adler=).


Mamma i gamla stan påväg mot kyrkan


Det var riktigt kallt


Shes gorgeous


Jag utanför kyrkan


Bröllopsmarschen


Jag tar dig kyssen


Ciccis klänning var så vacker


Bombaderade med riskorn


Helena var riktigt fräsch


ja, han är så nöjd!


Transporten, lägg märke till hur turisterna stannar upp och fotograferar


Faster & mor påväg mot bröllopsfesten


En riktigt vacker dag


Maten var bara för god. 


Krister & mamma har fotokrig!


Love, love, love!


Middagen


Pappa höll tal


Mikaela & Emelie, dem har blivit riktigt stora och snygga!


Alice var en grym bartender som var otroligt eftertraktad!


Bröllopsvalsen


Efter valsen blev det livat på dansgolvet



KVÄLLENS DANS KUNG!


Mor & Far


Pappa & jag





Pappa & faster


pappa & kusin Alexandra

Tack pappa, Nu vet jag vart jag fått mina dans skills ifrån!=)




Syrran och självaste brudgummen levde dem också rövare på dansgolvet


Let´s take a photo sis


Mamma visade sitt rätta jag!


storasyster & Lillasyster


Helena & kusin Alexandra


Bästa bartendern genom tiderna visar mig hur det ska gå till!


Mamma & Syrran


Tack för en uderbar kväll, och till Henrik & Cicci önskar jag er all lycka till i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilka fina kort!

2009-04-20 @ 10:16:00
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0