Miss smart!

Hur bright kan man bli.. här går jag runt på jobbet i min egen värld och efter sådär 15 min upptäcker jag att jag är helt ensam i hela varuhuset. Ser inte en människa.. jag tänker ahh de är säkert på fika.. efter ytterligare 10 min så inser jag att jag måste ha missat nått, just det Husmöte! vilket det suttit stora lappar om överallt! Och jag totallt har missat.. Något pinsamt!

Idag är det stora dagen D, Emma kommer hem! =) Yeeaah! kanske inte hinner träffa henne i kväll men imorrn då jäävlar smäller det! Fullt ös medvetslös hela helgen.. Ingen går säker!

Puss och kram och hopp i sandlådan;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh. ;)

Synd att jag är på ansiktsbehandling då, vi kommer dit senare.

2009-04-02 @ 09:39:43
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0