olycksdrabbad

jag förstår inte hur jag lyckas...
Alltid är det nått, är det inte blåsor under fötterna är det stukad fot, eller soleksem eller bränd tunga och nu vagel i ögat.. Jag förstår inte hur man lyckas få nått nytt hela tiden.. Gaahhhh!

Nu blir det iväg till skolan och rå plugg inför tentan imorrn..

By the way,  Träffade på en beknat i skolan igår, en gammal flamma... helt otippat men sjukt pinsamt. Han slutade ju till och med på Max för att han inte ville träffa mig. Han har inte ändrats ett dugg!

Kommentarer
Postat av: Ems

Vadå slutade på max? Han jobbade väll aldrig där?

2009-04-29 @ 13:43:51
Postat av: Joe

vem pratar du om?

2009-04-29 @ 17:22:45
Postat av: Ems

Hahaha jag trodde ve pratade om lill-kuken ?

2009-04-30 @ 09:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0