Spindelvakt

Veckans cred
går ut till jessica! Hon har tagit på sig ansvaret att sitta spindelvakt. Och det är inte åt vilken spindel som helst. Nej, nej... utan åt en stor lurvig och klättrande sak. Jag har varit moraliskt stöd i två dagar nu och kan konstatera att det är det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Idag var det dags att vattna stenarna som den sitter på (annars hade det blivit stekhett i buren) men då får spindeljäveln för sig att klättra upp på glaset och mot utgången.. Långsam my ass heller. Erik kommer få höra ett och annat när han kommer tillbaks..



Veckans Cred!






Snusk!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha..en sån där har jag haft back in the good old days :)

2009-04-12 @ 21:24:43
Postat av: Anonym

ÄKLIGT!!!!! =) Tänk å ha den krypandes i sängen

2009-04-14 @ 17:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0