förlåt Malin

Jag vet att du dör av läsabstinens när vi inte skriver nått, men vad ska man säga.. Sommarkärlekar och fint väder:P det kan inte bli mycket tid över! Dessutom har jag fastnat djupt inne i Stieg Larssons " Män som hatar kvinnor".
Men jag lovar dig att jag ska skärpa mig, I promise!

By the way semestern har börjat, yeeeaah! Känns så sjukt bra! Denna vecka blir det chill hemma i kära Stockholm, nästa vecka lutar det som resa med syrran till schysst surfort och lära sig massa surfing! Kommer bli hur kul som helst!



Huvudsysselsättning för tillfället:)

Kommentarer
Postat av: Malin

TACK! Äntligen!

Jag ska köra ett glädjevarv runt Skövde nu!

2009-08-05 @ 09:36:33
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0