Sensommar med Malutten

Några dagars ledighet med grått väder har passerat. Det hjälper ju ite heller att alla heta män gömmer sig på andra orter. Men jag och Malutten har tagit saken i våra egna händer. Solarium, långprommisar, brunch, vinkväll och kubb. Där har ni receptet för en grymt bra sensommar.

       
Em Und Malutten





Schtekfest on the backside


         
Fosterställningen samt kubblirande efter X antal glas vin och capten morgan svep



Kastrull-karlan visar hur det ska gå till småtimmarna! ;)



           
Lindis kom på blixtvisit




Schteket avslutades på the donk in akalla




       
Tisdagens höjdpunkt. Ångesten var enorm!!




Imorgon drar jag till Kiruna gott folk. Jag förväntar mig björnjakt, hajfiske och "endast nödsamtal" i mobilen. Men det går förhoppningsvis att nå mig på sms. Wish me luck ;)

Kraffs o slick
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah, du är så jävla underbar!

2009-08-11 @ 19:49:27
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0