Sydkorea

Nuuuuuuuuuuuuu är jag äntligen framme. 10h i St.Petersburg var inte kul. Men thank god för taxfree säger jag bara.

Nu är jag vid universitetet och är lite lagom bakis efter gårdagens välkomstfest. Koreansk sprit på tom mage är inget jag rekomenderar. Här dricker man typ ren vodka som man köper i ölflaskor. Sjukt skumt.

Nu är det i alla fall dags att åka in till seoul och handla diverse nödvändigheter. Sängkläder till exempel. Var lite lagom bekvämt att sova med en tjock filt i natt när det är typ 25 grader.



Ska skaffa resedagboken förresten. Har bara inte kommit till skott än. Kanske hinner det i eftermiddag om jag inte lyckas gå vilse i seoul

Wish me luck..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul, kul, kul! Nu kan äventyret starta :)

2009-08-29 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0