090225

LÖNING! Woohoo! 
Hur undebart är det inte? I just love it! Dock inte bästa lönen, men svårt att få jobbpass i dessa tider .. I hate it!

känner mig som dåligaste människan idag.. skippade träningen igår och idag! Whats wrong?! Jag som vanligtvis klättrar på väggarna.. Jag trodde beach 2009 var nära men tydligen inte.. Dessutom har jag nånstans i bakhuvet planerat en liten filmkväll.. Och antagligen innebär det en hel del snacks... Oh my!

Em, ring mig snart! jag hade ju skvaller.. saftigt! Så om du vill veta CALL ME!

Föresten nån mer än mig som såg det rätta för Rosing igår? Hahah så kul, en kille från frusna män söker kärlek var med men blev ingen finalist.. Känndes lite konstigt att det var så månag unga killar med.. 19 åringar.. De kan ju knappast ha mycket gemensamt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0