ey?

Jag slant undan oturen igår.. Bra det!
Jobbet gick bra på den nya avdelningen, inte så svårt.. Mycket plock bland alla tallrikar. Efter jobbet blev det en liten runda till stan eftersom jag behövde nya dans skor. Har dock förälskat mig i en bikniki också så det fick bli den med=)!



Jag körde på foto i provrum, kanske inte mitt stoltaste ögonblick men man måste ju veta hur det kommer se ut på stranden så man inte skämmer ut sig helt..

Sedan mötte jag upp Kenneth för en Afterwork på galaway's. Sjukt snygg bartender, me like! Fick en liten Alla hjärtansdagpresent också. Så Gulligt.. har jag nått att gotta mig med när jag sitter hemma och avundas alla kära par.


Sedan åkte vi hem till Kenneth, käkade lite och kollade på bästa filmen nånsin. "Mamma Mia".



Nu blire frulla!


Kommentarer
Postat av: isabelle

fin randig bikini

2009-02-17 @ 09:05:11
URL: http://jemappelleisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0