galaxy

Nu blir det jätte många bilder, men jag har lovat Malin:P haha Dessutom att de skulle vara stora:P



Båten


Jag överlycklig för att jag trodde spegeln var ett fönster, hysteriskt!


Nice middag


Killen som är svår att fånga på bild


Förfesten drar igång


Fakke visar vad han kan


Kenneth hade inga hämningar


Det var ös!


Linda bengtzing uppträdde


Slap it!


Chill i opera baren


Jag och Kim


Dansgolvet drog igång och vi var på topp!


Christoffer utser kvällens dancequeen


In i dimman bara...


...och upp från dimman!


Jag hittade Limbo-mannen..





Fakkes schyssta rivsår..


Maffian!


Fakke börjar tröttna, jag väldigt mystisk och Christoffer gör vad han kan.


En till mystisk


Sliten morgon


Dräggigaste hytten


Schysst lunch!


Ostron..


Hummer


Sliten


Full igen..

Kommentarer
Postat av: Malin

Thank you my dear!

2009-02-16 @ 17:13:27
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: bellisima - the asian edition

sv: Jo hemskt smala

2009-02-17 @ 05:56:08
URL: http://bellisima.webblogg.se/
Postat av: Pia

Så du var ute på Ålandshav samtidigt som mig!? :-)

Men jag åkte Viking Cinderella! :-)

Kram//Pia

2009-02-17 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0