Kina buffé

Herre J vad jag har ont i vaderna sen igår, damn all balett tenik tar död på mina stakars muskler och gladare  bilr jag när dem växer:) hahaha
Dagen började med spinningpass kl 7 imorse=) Känner mig otorligt stolt! Träffade sedan Tasnuba i skolan och pluggade en hel del humanfysik. Efter 3 timmar gav vi upp, helt slut i huvet så vi gick till kinan och svulstade i buffé och sedan vidare till stan, Tasnuba skulle köpa jeans och jag ville väll köpa allt möjligt=) Men så blev det icke denna gång!
Haft träning med tjejerna idag också och en av mina fantastiska gymnaster skruvade så sjukt snygga skruvar, efter bara några försök! Vi provade även på massa salto. Kanon kul!


Jag lyckas alltid få berg av mat när det är buffé time!


Tasnuba helt inne i maten!


Jag med nya väskan + schal.


Glad tjej på stan!


 


Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

förstår de =)! det blir 12 ggn i somamr nu hehe.. så jävla nice atmosfär.. finns ingen annan stans!

2009-02-11 @ 22:25:41
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Anonym

dammit girl :P

vi busa på ida :D

hahha fick inte ens njuta av min mat ifred utan att bli fotat :( näää uschhh :P

2009-02-11 @ 22:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0