saturday night!

Kom hem för en liten stund sedan efter en trevlig sushi lunch med Kenneth, dock  ganska sen lunch. Alltid trevligt!

Ikväll är det melodifestivalen som står på schemat=) Kommer sakna min Björn iår.. 

Artisterna ikväll är:
 Nina Söderquick - Tick tock
Jonathan Fagerlund - Welcome to my life
Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus
Scotts - Jag tror på oss
Emilia - You`re my world
Alcazar - Stay the night
Caroline af Ugglas - Snälla snälla
Marie Serneholt - Disconnect me

Jag tror på Alcazar, OFCORSE! Och marie Serneholt!


Är även bjuden till party med Kenneths fotbollslag, ryktesväg säger att det finns fräscha hunkar! Låter mycket lockande så möjligheten finns att jag har mina vägar förbi?! ;)

Kommentarer
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

ja visst är det? :) lääängtar!

2009-02-07 @ 18:49:36
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-02-07 @ 22:08:49
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0