allvar..

Nu är det tillbaka till allvaret.. Tenta på lördag, av alla dagar varför lördag?? Men kan ju bli galen för mindre..
Hur som helst..

Hade äckligaste drömmen häromnatten..
Jag drömmde att jag fått nått äckligt utslag i munnen som tydligen var infekterat och skulle opereras bort. Jag kännde mig mest tvingad till operationen men hade inget att säga till om.. Precis innan operationen skulle en sköterska kolla på den, hon var i 60-70 års åldern. Ganska rynkig i ansiktet.. hon bad mig gapa för att hon skulle titta på den, hon kom väldigt nära, jag tänkte att det var för att hon hade dålig syn.. Helt plötsligt stoppar tanten in tungan i munnen på mig och slickar på såret.. så vidrigt!!! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, så jävla äckligt!

2009-01-13 @ 10:28:02
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0