Fredag

Ska snart iväg till tåget och mot skolan mot ännu en plugg dag, men bara idag sen skriver jag skiten imorgon och förhoppongsvis blir jag av med den.

Lite less över att ha tenta på en Lördag, för det första ska vi skriva i huddingegymnasium vilken gör det as jobbigt för mig att ta mig dit en helg morgon. Tåg till centralen vänta i 30 min på nästa tåg och sedan vänta på en buss i huddinge.. typ 1½ timme att bara ta sig dit.. För det andra så verkar det som hela stockholm ska ut ikväll och jag vill också.. Bjuden på afterski party! men nej nej, ska plugga istället.. Fyy!

Däremot blir det sjuuuukt med tentaröjj på Lördag då jäävlar går jag löss! Det  är PARTY!

Nu måste jag skynda mig,:P

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0