Fritid?

Någon har tydligen haft mycket fritid idag kan jag se! Men det är good stuff kör hårt..

Äntligen är jag klar med dagens to do!
Pluggat
Tränat tjejernat
skicka massa gympa mail
Ledarsamtal

Men nu ska jag äntligen få sova., ska upp 05.30 imorgon, börjar skolan 8.00 Jaaaa vad roligt.. OH NO!
Kul att det går bra för dig Malin, jag visste väll att du skulle fixa det=)

Grattis till min kära granne som fyller år idag!
 Väldigt lungt ändå.. förväntade mig röjjar party.. haha Men det kommer väll:P tuta och kör!



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad go du är! Just nu går jag på sparlåga så blir gråtfärdig av dina ord.



Love <3

2009-01-14 @ 23:59:16
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0