Garderobsstädning/rensning!

Dag 2½ beståendes av ledighet.

Jag har under mina lediga dagar:

1. städat.
2. shoppat.
3. Lunchat.
4. Kollat på diverse filmer och serier.
5. Lagat flashiga middagar (åt mig själv).
6. Lagt ansiktsmasker och vaxat privata områden.

Och idag... pamparapam.....GARDEROBSRENSNING!!

Såhär gick det till:



Planering är viktigt!!!

 Kaos 1

 Kaos 2






Voallá. Inget mästerverk, men ordning och reda är alltid bra. Underkläderna plus lite övrigt (träningskläder, sovkläder m.m.) fick hamna i mina svarat flätade korgar. Orkar inte fota, men you get the deal?!


Fler förslag på tidsfördriv???

Kvällens låtval: The Script - The Man Who Can't Be Moved

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0