Ibland är det svårt att heta Emma..

Jag är helt ledig, har fördrivit tiden med att städa och shoppa och har nu beslutsångest över vad jag ska ha på mig på lördag (tentaröjj). I-lands problem? nej, nej. Emma-problem.

Jag behöver all hjälp jag kan få. Här har ni alternativen:


Porrigt som fasen. Öpper i ryggen och kort kort.



Porrig urringning. Jag får något tjock rumpa, men jag tror inte folk tänker på det? eller?..


Min fina julklapps top. Antingen tajta jeans eller legins under.



SÄÄÄÄÄG VAD JAG SKA HA PÅÅ MIIIIGGGGG!!




P.s.. Har även inhandlat följande:



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag röstar på alternativ 1. Porrigt värre!

2009-01-15 @ 19:59:10
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: joe!

Antongen första eller klänningen gillade jag=)

2009-01-15 @ 20:33:25
Postat av: ...

Vafasen, alla tre var ju kung?

Den första ger ju en singeltjej nåt för en kväll, lätt.

Den andra ger nog också det, men ger kanske singeltjejen en kille med lite mer smak för livets goda? (rumpor och bröst alltså...)

Den tredje ger väl en helylleskvalitetskille som inte släpper till helt lätt på första kvällen, haha!

2009-01-16 @ 15:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0