Rullen påväg

Snart rullasd det iväg till "stan" för min del. Det är nämligen så att Miss Jovana har räddad mitt liv. Hade det inte varit för henne så hade jag fet-kuggat min kriminologi inlämning på tisdag. Hon lånar nämligen ut sin bok till mig som jag (totalt inkompetent som jag är) aldrig beställde.
När jag ändå är i "stan" så skall jag passa på att leta efter en långklänning till vinterbalen samt titta förbi apoteket och köpa det obligatoriska SB12 (bästa ever).
Är ju inte så ofta man orkar åka till stan nu för tiden. Man håller sig ju mest på porsön lixom. Lika bra att handla upp hela förrådet på en o samma gång. Nu när jag tänker på det, är det typ som filmen "the beach". En gång om året typ, åker man och storhandlar. Fett smart!


Joe the Hoe har för övrigt börjat smida planer på ett Lulebesök inom den närmsta månaden. Här har ni en kort sammanfattning från tidigare lulebesök av bruttan:















Till alla er som såg gossip girl igår: Shit asså! Snacka om drama!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vaa?! Gick Gossip igår? Nu skämtar du med mig kvinna!

2009-01-09 @ 13:05:43
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: Ems

Ja hallå.. avsnitt 14 juuuuhhh!!!

2009-01-09 @ 14:52:44
Postat av: joe

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.. fy fan vilka bilder asså!

Snart kommer favorit i repris.. I like it alot!

2009-01-09 @ 17:50:57
Postat av: joe

" Ligger hon kvar där?"

2009-01-10 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0