Skevt fördelad dag

Min kära dag började med att jag och mr J vaknade kl 6, helt klarvakna efter ca 8 timmars sömn. Och eftersom bibblo inte skulle öppna förän 2 timmar senare bestämde vi oss för att kolla på lite film. Självklart ska ass grabber även välja vilken film vi ska kolla på. Så det slutade med att vi såg "Eden Lake" kl 6 på morgonen. Detta är ju då självklart en skräckfilm som handlar om tortyr. Yeey....

Efter filmen var slut somnade vi om. Och när klockan väl var 12 gick vi upp för att bege oss till skolan i 15 minusgrader. Snacka om att man är helt skev i huvudet. Fett skev dag! I natt ska jag bannemej sova som en normal människa.

P.s. (Jag rekomenderar INTE denna film till allmänheten. Man blir skev.)




And good luck på gumpan joe my hoe!

Kommentarer
Postat av: joe

Du är så skev!

2009-01-07 @ 21:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0