Tvättäkta rena pengar, vs. uppdatering!

Hej hopp alla glada fjantar där ute!

Idag är mitt humör på topp. Kom precis hem från en porrig lunchdejt med jojo. Har dessutom fått tag på en snygg balklänning, samt att jag är totalt ledig nu fram tills på måndag. Och jag hittade diverse sköna bilder på kameran. Alltid lika trevligt.

Snygga pengar förresten joe.. Rent är fräsht!

Här har ni en quick-update:



Fredagen i november med de 3 förfesterna plus "skönsång" hela vägen till stuk!


                                                                
En glad jon och Jessa påväg från skolan..


   
Ett så kallat "smurfbett". Hämnden planeras..


  



Möss-shopping inne i stan en trevlig fredagseftermiddag i december!

 Tränar på ny inslagningsteknik..


 Keso is the SHIT!

 Väldens finaste 20 års present som skall komma till användning på vinterbalen. Kommer passa perffa till min mörklila tub-balklänning. Thanks joe-hoe! Love you!


Dagens låtval: The Killers - This Is Your Life (Ovanlig men fett skön låt)


Smiski

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack gumman. Nu kör jag.

2009-01-14 @ 15:40:41
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0