.

Tack Madga och MIchis för en jätte trevlig kväll igår!! Inte visst ejag att tjejer kunde var sånna höjdare på guitar hero! Heregud! Hur många timmar spelade vi inte? Men vilka höjdare vi är nu!

Jag har en glad nyhet! MIn sko är återfunnen! Den låg tydligen i en sandlåda.

Fredags var för övrigt en riktigt rolig kväll! Det började med förkrök på min gård, vi pratade om allt snuksigt och jag har aldrig, mycket dirty secrets. Sedan bar det av mot det berödma stammis haket! Där röjde vi satan till sena timmar och träffad ett och annat känt ansikte! Även nya ansikten vilket var blandade känslor!

NU bär det va mot jobbet insåg att tiden rinner iväg!

chao caho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0