090324

Vilken intensiv kväll det blev igår, jag som hade tänkt att det lugnt och sova redan kl 21. först promenad med malin som blev fram och tillbaka till hennes jobb/ halva mitt. Sedan möta upp kenneth som fått en smäll, som stukat hans käke och tydligen har hinnan på trumhinnan blivit förstörd. Först satt vi på jakans akut tills de skickade vidare honom till KS, då blev det käk på donken och sen hem.
Kom i säng i skaplig tid ändå men huvet är like fucked up idag som igår:P Jag har ialf varit produktiv nu på morgonen, fixat fristående musiken till träningen ikväll. Gjort planering till lägret och ringt massa samtal.

Em " nej jag är inte bitter" hahahahhahahaha You go girl!

Asså ibland kan man få ångest för mindre.. men asså what the fuck was I thinking?? hahaha större läppar har jag inte sätt! Inte lika slemmiga heller.. Och du.. schitzo varning! Nej, tack för att det finns en framtid!  

Nu bibblan...


Kommentarer
Postat av: Ems

Hahahaha vadå större läppar och schizo-varning? I dont get it man :p

2009-03-24 @ 16:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0