Bakis söndag!

Det blev ett hejdundrande till tenta röjj igår.. först mysig taco middag hos mig, melodifestivalen, en snabb visit på villan, vidare till söder och Göta Källare.. Grymt mycket dans.. Vissa fick ragg, andra fick  fler ragg och själv dansade man som en gud! Hade en riktigt rolig kväll! Så kul att det var så många som möttes upp! Det var Moi, Kenneth, Vrickan, Malin, Linus, Linnda & Nabil! Bra gäng.. fast alla verkade leva sitt lilla egna liv där inne!

Dagen idag har varit riktigt hård och en bakfylla som jag antagligen förtjänar sitter i!. För att få mig på bättre humör har jag lite skönhets kväll. Färgar håret och ansiktsmask, på tiden må jag säga.. Och visst är jag ursnygg!


Läskig brud!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, lördagen var nice.

2009-03-02 @ 08:14:03
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, lördagen var nice.

2009-03-02 @ 08:14:30
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: Ems

You scare me..

2009-03-02 @ 11:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0