Hård kväll!

Kvällen igår var riktigt hård..  Var ute med Grabbsen, först hos Kim sedan fakke, pg och sist MP.. Lyckades under den tiden förstöra skorna, pajja fakkes lampa, slå Kennteh ( jag är så ledsen ber verkligen om ursäkt), kissa på killarnas sunkiga toa, spilla curry på hela vita tunikan och supa bort mobilen?!?  Så jag är helt okontaktbar de närmaste 3-4 dagarna! Känns surt!

Men jag hade så sjukt kul ändå!!

Bara sovit 3 timmar och bakfull som ett as men ska nu laga middag sen göra iordning mig för en ny kväll! Det verkar som att det blir bowling ikväll=) Jag är laddad!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, det förklarar varför jag inte fått tag på dig idag. ;)

2009-03-07 @ 18:21:42
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: Ems

Wholy fuck bruden! Hur lyckas du? Mobilen är INTE rolig att supa bort. trust me i know. Curryn lär ju inte heller överdrivet kul. Och ha sönder en lampa? Vem fan går ut på krogen med en lampa? haha..



Puss

2009-03-08 @ 13:27:54
URL: http://emundjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0