Klar så det bara smäller om det..

Nu var det färdigpluggat för idag. Skönt som tusan ska jag tala om. Imorgon börjar helvetet om igen, men jag lyder Bob Dylans grymma citat: "Let me forget absolut today untill tomorrow".

Jag och brudarna tog ett litet plugg-break och åkte in till stan tidigare. Hittade massa fina saker såklart, som alltid när man inte har några pengar. Jag inhandlade i alla fall en kjol. Och en annan kjol kom hem på posten för några dagar sen (nelly is the shit på snabba leveranstider alltså). Sheck it out:

                     




Synd att det är minus 10 just nu och maaaaaaassa snö. Men what the fuck, det måste ju bli vår nån gång..

P.s. glöm inte bort att Joe the Hoe fortfarande har bortsupen mobil. Way to go bruden! Uppdatera oss när du skaffat ny tack. Det finns skvaller.

Dagens låtval: Vashti Bunyan - Winter Is Blue

Kommentarer
Postat av: J

jag vet.. är totalt handikappad!

2009-03-10 @ 22:07:43
URL: http://emundjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0