Onsdag

Idag var det tänkt att jag skulle vara effektiv. Tvätta, städa, träna, luncha med tjejerna och dricka vin på stuk ikväll. Men nyvaken som jag är börjar jag inse att jag bara kan bocka av 3 av sakerna på min lista. Lägenheten förblir ostädad och kläderna förblir otvättade ännu en dag.. But hey, thats just the way it goes! Jag slipper i alla fall visa runt en förvirrad mamma på huddine sjukhus ;)

Dagens sexställning är:




Tvistad-sked! Enjoy people!!


Visste ni förresten att majoriteten av killarna visst anser att man kan starta ett förhållande efter ett one-night. My god, och här har vi gått och trott nått helt annat..... något att tänka på ;)
(cosmo tipsar)

Dagens låtval: Nirvana - All Apologies

Kommentarer
Postat av: joe..

det var som fan? då kanske man ska ligga i lite? haha

2009-03-25 @ 12:17:40
Postat av: Malin

Eller så slutar vi ligga över huvudtaget.

Vem är med mig?

2009-03-25 @ 15:15:20
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: norsk jente

grymt bra ställning säger jag bara ;) works every time raur ;)

2009-03-25 @ 20:45:57
Postat av: joe

give me some of the good stuff!

2009-03-26 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0