Onsdagens höjdpunkter

Onsdagen började med en trevlig lunch med Sanne och Mimoza på uni:k. Riktigt mysigt. Efter det blev 6 timmars stipendieletande i bibblo, där jag endast lyckdes hitta omrking 4 stipendier som jag kan söka. Det är fan en jungel out there.
Efter det var det dags för hockey hemma hos Richard. Jag kommer nog aldrig helt och hållet få min hörsen tillbaka, men det var trevligt sålänge det varade. Jag och Mimoza rymmde mot allstar baren. Där träffande vi diverse skönt folk.
Sammanfattningsvis var det en sweet onsdag som får betyget 8 av 10.
The best of the onsdag:

  

  

Nu ska jag åka in till stan med tjejerna som skrivit tenta (i idéehistoria, HAHAHA, sukkas) där väntar maxmat och shopping inför tentaröjjet. Yippie. Monki har även öppnat i smedjan. Snacka om tufft! See you later aligatoris. Smisk.

Dagens låtval: The Beach Boys - California Girls

Kommentarer
Postat av: sara

Luleås snyggaste brudar;)

2009-03-27 @ 21:34:24
URL: http://spanain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0