Singel and fabulous

Sen när började alla killar bli så in i h*lvete korkade?.. bara en tanke som slog mig nyss. Det går ju inte ens att föra ett vettigt samtal med hälften av dom (redan här kan vi sortera bort 50%). Och även om man hittar någon som man faktiskt kan komma överens med och ha roligt med så ville hälften utav de 50% resterande procenten ändå bara ligga (vi är nu nere i 25% av den manliga befolkningen). Ytterligare bortsorteringar blir de: ohygieniska, fula, mesiga, impotenta och flintskalliga (som by the way börjar synas mer och mer på killar i typ 25 års åldern.. vad hände med regaine-mot ärftligt håravfall guys?). Slutsatsen vi kan dra här är att det finns en ca 5% chans att hitta en rolig, smart, och hyfsat snygg kille. Men då återstår ändå problemet att han ska vara singel också. See what I'm saying here people?! Nej jag är inte bitter.. Jag är bara jävligt realistisk..

Nu ska jag köra maraton av "how i met your mother". LEGEN (waaaaiiiiit for it) DARY!!
Whaaaaduuup!?!?!?



Dagens låtval: Jackson Browne - For A Dancer

Kommentarer
Postat av: Malin

Amen!

2009-03-24 @ 07:38:34
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0