Skevare än nånsin skevt!

skeva kvällar börjar tydligen bli till en vana.. Gårdagens kväll var tung.. tog emot att dricka men till slut slog det slint.. Bowlingen var nice... men jag förlorade, inte spelat så dåligt på jag vet inet huur länge..Hela kroppen är skev! Det slutade med ytterligare en kväll på MP.. Där min kära mobil blev återfunnen, synd bara att jag spärrat kortet så jag inte kan nå nån ialf..
Jag lyckades även vandalisera en toa dörr.. eller den va skev innan! Men att hela skulle falla samman i mitt panikslagna puttande instängd på toaletten förväntade jag mig inte! Har en känsla av att Mp får vänta ett tag innan jag intar stället igen:P

Nu blir det att ladda om fören träning med tjejerna.. 1 vecka kvar till final!=) 

Kommentarer
Postat av: Linndus

Jooosssan du skulle ju ringa i lördags... mongo

hoppas allt är bra me dig ialf :)

2009-03-09 @ 15:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0