snefylla

fyyfan vilken snefylla det var igår och herreguuuud vad man skämt ut sig för vissa.. förhoppningsvis har dessa lite åtanke att jag inte är lika hysterisk i vanliga fall! Sorry Kenneth inte meningen att bete mig som ett pucko jag var nog väldigt känslosam och Tasnuba du är guuld! hahaha jag hysteriskt grinande kan inet alltid vara lätt!

Höjdpunkten var ändå när jag möter en lite för full fakke på vägen hem och han köper kebab som han sedan kastar i marken cola som han också kastar, ramlar över staket och jag vet inte vad. men rätt roande var det! Nu får jag ialf stå mitt kast och mår inte helt okej på jobbet, hyffsat men inet okej! Ikväll blir det läger med tjejerna så ingen sömn här inte!

ha det fint! 

Kommentarer
Postat av: Daniella

haha hmm det beror på :P

2009-03-28 @ 11:37:58
URL: http://danikani.blogg.se/
Postat av: Ems

ååååååhhhh jag saknar kebab!

2009-03-28 @ 12:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0