sushi!

Ikväll blev det sushi middag med Kenneth och hans kompis Peter som fick smaka på sushi för första gången=) And he liked it.. vem gör inte? det är ju det bästa som finns.. :D


 
Innan det bjöds det på dans, vi körde igenom alla koreografier vi gjort,, wiiieee mycket att minnas.. än sitter hjärncellerna och kordinationen nära varandra.. Tack för det! Dock har jag blivit så stel, inte alls lika mjuk när jag stretchar i framförallt split, men tillsammans med dansläraren kom vi fram till att det måste vara för att jag bygger muskler=9 weeyy, someting is working:P men jag fick en rejäl läxa, måste stretcha typ varje daag,, Damn!

Nu blir det sleepy time.. somliga vaknar ju kl. 5 eftersom en viss paranoid mamma lever rövare på morgonen, men sista dagen för henne imorgon. Tack och lov!

Kommentarer
Postat av: Snyggast bruden

Peter är ju världens bästa kille!!!

Fan att jag inte var där!

2009-03-27 @ 23:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0