Trasig

jag är totalt trasig.. Inte bara vettet försvann i helgen utan också kroppen.. varit hur sliten som helst, yr, huvudvärk ont överallt.. men vafan sån har jag inte tid med! Men det är inte mest synd om mig, kom nyss hem från dansen och precis i sista koreografin så gjorde Hanna nån konstig skurv så knät hoppade ur led och antagligen är korsbanden paj, fyy fan! 

Hade tidigare urnsättning idag för Göran ( morfars bror).. rätt konstigt måste jag säga att en person som levt ett helt liv ligger i en liten urna som man sedan stoppar ner i ett hål.. 

Var nära att vara med om värsta olyckan idag också.. mellan gympan och dansen hade jag bilen och skulle stanna vid rödlyse.. Fick tillslut stopp på bilen så jag inte åkte in i den framför men satan vad isgata det var.. vart är alla plogar??!?  Kan säga att jag aldrig varit så rädd och vill inte köra bil förän all lsnö är borta igen.. har sätt hur mycket folk med sladd som helst idag!..

Nej nu ska jag sluta trötta ut er med mina satans långa inlägg och äta min kvällsmat=)

Kommentarer
Postat av: Linndus

Heej vännen! hur mår du? Jag får ju inte tag i dig längre, har du fått någon mobil nu då?

Jag jobbar ialf me dig på Ikea i helgen =))

Puss på sjärten *

2009-03-11 @ 12:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0