eyy huuh?

Bra Jobbat empo, du har flitigt uppdaterat vilket vi alla är ytterst tacksamma över då jag virvlar runt och vet varken ut eller in.. som ni trogna läsare har uppfattat är jag mitt inne i min egen berusning av jag vette fan? hahah börjar få igen sömnen nu men mjaee en bra bit saknas.

ska snart iväg på lunch sen plugg resten av eftermiddagen.. Tentan på onsdag ser inte så ljus ut,,inte gör våren det heller.. fucking crap snö igen!

Snälla, snälla.. kan det bara inte bli fredag igen? Jag är sugen på en till urflippad kväll! hahahah ME like flipp!



FLIPP KVÄLL!

haha, det var en riktigt sjuk kväll...Och gammla ex träffade man också.. jag tror det här är väntan på de urflippade tequila shootsen, lugnet före stormen!

Kommentarer
Postat av: Ems

Hahahah fett ful bild... men please lägg upp alla bilder så jag får garva lite!

Puss

2009-03-23 @ 13:35:23
Postat av: Linndus

Heeellluuu

kolla min blogg ;))

Pöss

2009-03-23 @ 17:03:16
URL: http://mrslinnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0