Asså nä nu jävlar..

Korre 2 är numera utesluten ur tjej-trion. Malutten och jag skall nu bilda en ny tjej-duo istället.

Idag skickade jag in ALLA Sydkorea papper till the final application. Nu är det verkligen no turning back. Sjukt läskigt alltså. Men det känns så himla skönt att ha det gjort så jag kan koncentrera mig på mina mördar kurser i skolan istället. Imorgon kl 10.00 drar sista experimentet, med de sista 8 deltagarna, igång. Sen börjar nästa helvetes procedur med att sammanställa, tolka och analysera skiten. Men det får bli till nästa vecka!

Tack för hjälpen med insamlandet av nykterhets-bilder Malutten. Tyvärr fick vi ingen respons. Två nya bilder är i alla fall tagna och ivägskickade till Sydkorea. Maluttens blogg får veckans cred (check it out): malincaroline.blogg.se

Dagens låtval: Coldplay - The Scientist
(Inget går upp emot en gammal goding)

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha!

Kämpa på och kicka rumpa gumman!

<3

2009-05-07 @ 17:27:24
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: Joe

jag skrev ju idag men det blev bara error..så gnäll inte

2009-05-07 @ 20:03:00
URL: http://emundjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0