Nervös!

Hade sista träningen inför tävling på lördag med tjejerna idag. Men det är inte det jag är nervös för, jag tror att tävlingen kan gå riktigt bra. Eller jag hoppas på det iallafall!
MEN det är träningen imorgon jag är rädd för, vi ska samträna med en UTY- grupp, Tjejerna är äldre och riktigt riktigt duktiga. Inte alls på samma nivå som mina.. men det kan vara en kul grej men ändå.. Blääähh..

Gjorde för övrigt en grymt bra träning själv idag på dansen, tekniken gick hur bra som helst och vilka hopp jag fick till, lång bit kvar men betydligt mycket bättre än innan! Kul kul.. Bara 2 veckor kvar till dansuppvisningen nu.. Säg till om ni vill komma föresten!

Nu blir det läggdags!

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0