Stolt!

Jag måste helt klart ha de bästa tjejerna som finns.. de var så otroligt duktiga idag att jag tror jag aldrig har varit stoltare.. Så kul!

I matta fick vi en slut poäng på  8.60 vilket gav oss en delad 4:e plats.
I hopp landade slutpoängen på 9.74 och gav oss GULD!!
Vi tävlade även på vårt nya fristående för första gången och fick där en slut poäng på 8.90 vilket gav ytterligare ett  GULD!!

Helt otroligt! Jag tror aldrig jag har varit så nöjd som ledare förut som nu! Vi hade dock lite otur på mattan vilket var synd, men sånt händer. Så nu jäklar, nu blir det att byta om och hoppa i festkläderna för här ska firas!!!


Bästa tjejerna!

Kommentarer
Postat av: Ems

Såååå duktiga!!!! =o)

2009-05-17 @ 18:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0