Stekig helg!

Vilken underbar helg det varit, vädret har varit fantastiskt och jag har varit ute och gottat mig hela helgen! Till och med spelat årets första volleyboll och  tagit första doppet!
Hade även avslutning med tjejerna idag med massa bad och lek!

Lite höjdpunkter från helgen:


Skönt chill väder vid görväln







Håller koll långst  upp på bruket!


Hoppsan!






Berömda splithoppet!











Nä, inte så mycket färg än...


Årets första dopp!


Driving the boat!


AVSLUTNING MED TJEJERNA!









Tjejernas snygga presenter


Kommentarer
Postat av: Ems

Ååååååhhhhh vad fina tjejernas linnen blev! Jag bli alldeles sentimental!!!! <3

2009-05-31 @ 22:24:38
Postat av: Malin

Garbo med mitt jobb ;)

2009-06-01 @ 09:05:01
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0