Trötter

Äntligen klar med seminariet! hade sista redovisningen i morse, tyckte det gick rätt bra eller ja, hoppas ialf=)
Nu blir det lunch sedan iväg till biblioteket för tentaplugg, gaah. Vill bara att det ska bli torsdag nu! Få tentan gjord och fokusera på annat!! Pallar inte drömma om guerilla attack, säljkonceptet och allt som bara snurrar!


Ikväll blir det dans för hela slanten:) vi kör en riktigt rolig koreografi just nu! Svår men grymt rolig:) Hoppas bara det inte blir för mycket piruetter, mina fötter skulle behöva vila. Sjukt äckligt jag vet men blåsor är oundvikligt!


Från dansuppvisningen i våras!






För er som har missat det är jag danslärare denna termin för småttisar och på mina klasser har vi sjukt kul, Vi är redan inne på våran 2:a koreografi för terminen och jag ser potential för att det kan bli riktigt bra framöver! Igår var de riktigt skötsamma  men veckan innan OJOJ vilka monster.. Men de verkar ha lärt sig något på sina sattyg och var betydligt lugnare igår!


Sorry men roligare updatering än såhär har jag tyvärr inteför tillfället! Däremot sjukt mycket skvaller, tyvärr kan jag inte ta sånt här men vill ni ha mer info så kontakta mig=) Det är sjukt smarrigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0